Отзывы об отеле Xperience St George Homestay (ex.St George Three Corners Resort) 4*
Мгновенная рассрочка
от ПриватБанка
от ПриватБанка
Покупка частями
от monobank
от monobank
Отзывы об отеле
Написал(а): Алла
Украина
отзыв добавлен 05.01.2021
Отдыхал(а): начало января 2021, 9 дней
Семья
Пляжный отдых
Наш отдых в отеле Xperience St. George Homestay 4*
Номера после косметического ремонта,кое-где побелка осталась) корпуса поштукатурены, территория ухоженная, бассейн на территории греют с 10 декабря, питание норм, готовят вкусно, людей мало, персонал внимательный.На пляжах и песчаном, и коралловом перекусы, не полноценный обед как раньше.Вечером возят в наама и старый город по записи
Написал(а): Оля
Украина
отзыв добавлен 05.01.2021
Отдыхал(а): середина декабря 2021, 9 дней
Пара
Пляжный отдых
В цілому Нормально
Територія невеличка,чисто.
Ресторан-малий вибір,але смачно,до закриття все поповнюють,черг практично немає.офіціанти бігають,привітні,пластикові стакани,прибори запаковані в плівку.
Харчування після карантину значно слабше
Пляж-це біда! вірніше трансфер на пляжі-тільки 2 рейси в день по 20місць.а гостей біля 200.на другий ж день мої туристи і ін гості підняли бунт-кричали-і ось як адміністрація вирішила це питання-тим ,хто голосно кричав виділили індив,трансфер на пляж у зручний час(а ін.гості їдуть на пляж в 10.40!!!),щоб закрити рот
Будь які звертання до менеджера і мої і ін.гостей закінчуються відмовою!!!!
Обурило-праска-2$в день!!!
Пляжі два-кораловий,пісчаний.Цілий день на обох пляжах-бамкає музика.аж голова тріщить(на численні прохання гостей зменшити звук чи вимкнути-повний ігнор),то багато людей ходить на
дикий пляж поряд з пісчаним
На обід зворотнього трансферу в готель немає, вірніше він є,але тоді немає повернення знову на пляж,або повернення в готель,що не встигаєш на обід-усе дууууже "продумано"
Тому на пляжі в обід годують гамбургер,картоплч фрі,огірки,фініки(обіди в готелі дуже достойні і смачні)
Анімація дуже софт
Ввечері є безкоштовно автобус в Наама чи Старе місто
Загалом готель- непогано,але менеджер взагалі на контакт з гостями не йде і не париться комфортом відпочиваючих